Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
PRZECZYTAJ TAKŻE:
Reklama Eco Energy 24 – klimatyzacja Rzeszów

AlCapone Festiwal Whisky i Wina 2024

Podziel się
Oceń

W dniach 14-15 czerwca na parkingu przy Hali Podpromie w Rzeszowie odbył się Festiwal Whisky i Wina, organizowany przez firmę AlCapone. Impreza przyciągnęła licznych miłośników wysokiej jakości trunków z całego świata, oferując wyjątkową okazję do degustacji najbardziej wyrafinowanych gatunków whisky, wina, wódki oraz nalewek.

Impreza przyciągnęła wielu miłośników wysokiej jakości trunków z całego świata. Była to wyjątkowa okazja, aby spróbować nie tylko najbardziej wyrafinowanych gatunków whisky i wina, ale również wódki i nalewek. Festiwal ten nie tylko celebruje kultowe napoje, ale także promuje kulturę ich spożywania i doceniania.

Fot. Ewelina Wiśniewska

Główną atrakcją festiwalu były degustacje. Uczestnicy mieli możliwość spróbowania szerokiej gamy przeróżnych alkoholi, często bardzo rzadkich i ekskluzywnych. Na festiwalu dało się zauważyć, że firmy alkoholowe weszły na wyższy poziom. Teraz konsumenci nie patrzą tylko na ilość procentów w trunkach, ale przede wszystkim na wyrafinowany smak, który dobierany jest z najwyższą dokładnością. Trunki są wytwarzane na różne sposoby – od kawy tłoczonej na zimno, przez zacier z różnych produktów, po alkohol leżakujący w beczkach z różnego rodzaju drewna po innych alkoholach, a także z utajnionymi recepturami.

Fot. Ewelina Wiśniewska

Wygląd butelki i etykieta również mają wielkie znaczenie. Szata graficzna dobierana jest z niezwykłą starannością, z uwzględnieniem rodzaju papieru, wytłoczeń i kolorów. Kształt butelek i tworzywo, z jakiego są produkowane, również odgrywają istotną rolę, zwłaszcza w edycjach limitowanych.

Fot. Ewelina Wiśniewska

Festiwal Whisky i Wina to również święto kultury i edukacji. Organizatorzy starają się promować odpowiedzialne spożywanie alkoholu oraz podkreślać znaczenie kulturalnego i świadomego podejścia do degustacji trunków. Wielu uczestników podkreśla, że festiwal nie jest jedynie okazją do picia, ale przede wszystkim do nauki i odkrywania nowych smaków. Dla branży alkoholowej festiwal jest niezwykle ważnym wydarzeniem. Pozwala producentom zaprezentować swoje produkty szerokiemu gronu odbiorców, nawiązać nowe kontakty biznesowe oraz zdobyć feedback od konsumentów. Wiele nowości i premier ma miejsce właśnie podczas festiwalu, co dodatkowo zwiększa jego znaczenie.

Fot. Ewelina Wiśniewska

Największym objawieniem festiwalu było małżeństwo, które na swoim stoisku prezentowało wódki własnego wyrobu. Ich smaki wykraczały poza skalę naszej wyobraźni, obejmując takie warianty jak żurek, kwaśnica, borowiki, a nawet tuńczyk i wędzony śledź. Również opakowania były niespotykane – małe słoiczki i puszki przypominające konserwy. Wśród wystawców można było znaleźć zarówno małe, rodzinne destylarnie, jak i duże, renomowane marki.

Zobacz fotorelację 


Napisz komentarz

Komentarze

Ostatnie komentarze
Autor komentarza: RomanTreść komentarza: Andrzej Hermanowicz czyli słynny Pan Hos zmarł wczesniej. W 2023 r.w sierpniu byłem osobiście i barakowóz stał cały ktoś celowo go spalił ,sam się nie podpalił zwłaszcza,że nikt tam w nim nie mieszkał.Data dodania komentarza: 9.10.2025, 22:18Źródło komentarza: Spłonął barak Pana Hosa - bohatera programu "Drwale i inne opowieści Bieszczadu"Autor komentarza: JurekTreść komentarza: Obejrzałem reklamę, nie przekonuje mnie to zupełnie, wyczytane z kartki moim zdaniem. Jestem prosty chłop ze wsi, tzn. chłop ze wsi wyjdzie, wieś z chłopa nigdy :), stąd wyczuwam sztuczne przemowy. Mam takie pytanie, lubię mleko, mam łazić po mieście z transparentem, że lubię? Pederaści i lesbijki byli, są i będą, nic mi do tego, kto co ma w domu, nie chcę oglądać i stać w korku przez jakąkolwiek demonstrację. Szanujmy się nawzajem poprzez ułatwianie życia w ramach prawnych obowiązujących i hetero i homo i nie wiadomo, wszystkim nam będzie się lepiej żyć w mieście innowacji, swoją drogą dziś kierujacy pojazdem na tablicy miasta innowacji wywołał taki atak śmiechu mojego i syna, że trudno było się opanować :). Może redakcja skupiona na wspieraniu dzieła zechce się pochylić nad głosem zwykłego szaraka.Data dodania komentarza: 8.10.2025, 19:35Źródło komentarza: VI Marsz Równości w Rzeszowie. Młode pokolenie przejęło głosAutor komentarza: AaaTreść komentarza: Jak dawniej rodzice radzili sobie z zakupami mając małe dzieci? Sama mam dwoje i też wszędzie z nimi chodziłam, nie potrzebowałam żłobka do pomocy. Za moment żłobki i przedszkola będą odciążać rodziców we wszystkim, a oni będą mieli tylko roszczenia. Zmierza to w bardzo złym kierunku 😞.Data dodania komentarza: 7.10.2025, 20:13Źródło komentarza: Dyrektorka MZŻ dla PAP: Rzeszowskie żłobki czynne także w soboty Ł Autor komentarza: RedakcjaTreść komentarza: W kwestii wychowania dzieci przez pary LGBT google podpowiada taki adres: https://www.teczowerodziny.pl/zasoby/wywiady-z-dziecmi-z-teczowych-rodzinData dodania komentarza: 7.10.2025, 00:50Źródło komentarza: VI Marsz Równości w Rzeszowie. Młode pokolenie przejęło głosAutor komentarza: JurekTreść komentarza: Rzeczowo wytłumaczone. Macie może z Google ilość możliwych odmian tego plusa (+)? Warto również podać link to tłumaczenia, wg prawa autorskiego. Nie odnieśliście się jako redakcja do możliwości adopcji przez LGBTQIA dzieci (małoletnich). W nawiasach tłumaczę z inn ego nasz piękny język.Data dodania komentarza: 6.10.2025, 19:26Źródło komentarza: VI Marsz Równości w Rzeszowie. Młode pokolenie przejęło głos Ł Autor komentarza: RedakcjaTreść komentarza: Za Google: Skrót LGBTQIA oznacza: Lesbijki, Geje, Biseksualni, Transpłciowi, Queer (lub Questioning – kwestionujący tożsamość), Interpłciowi, Aseksualni (lub Alli – sojusznicy). Znak plus „+” po skrócie symbolizuje obecność innych tożsamości, które nie mieszczą się w definicjach literowych, obejmując wszystkich, którzy nie czują się dobrze w tradycyjnych ramach płci i seksualności.Data dodania komentarza: 6.10.2025, 16:45Źródło komentarza: VI Marsz Równości w Rzeszowie. Młode pokolenie przejęło głos
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama