Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
PRZECZYTAJ TAKŻE:
Reklama Eco Energy 24 – klimatyzacja Rzeszów

Poczta Polska wprowadziła samoobsługowe drukarki w 100 placówkach

Podziel się
Oceń

Klienci 100 placówek pocztowych na terenie całego kraju mogą skorzystać z samoobsługowych drukarek - przekazała Poczta Polska we wtorkowym komunikacie. Wydruk strony A4 to 69 groszy - wskazała.
Poczta Polska wprowadziła samoobsługowe drukarki w 100 placówkach

Autor: Wikimedia Commons

Jak wynika z mapy dołączonej do komunikatu, najwięcej drukarek znajduje się w województwie mazowieckim (105, z czego 101 w Warszawie), małopolskim (74), dolnośląskim (65) oraz łódzkim (60). W placówkach, które oferują usługę, znajduje się "wyraźna" naklejka informująca o dostępności drukarki, a także plakat z instrukcją, jak z niej skorzystać - podkreśliła Poczta Polska.

Wydruk można zlecić z telefonu, tabletu lub laptopa, z dowolnego miejsca i o dowolnej porze, bez konieczności rejestracji czy instalowania aplikacji. Aby wydrukować dokument należy zeskanować kod QR znajdujący się na drukarce lub utworzyć zlecenie na stronie zeccer.pl - wyjaśniono. Następnie należy opłacić usługę, co można zrobić przez BLIK, szybki przelew lub kartę płatniczą.

W komunikacie wskazano, że dokumenty można drukować tuszem czarno-białym, w wymiarze A4, w popularnych formatach takich jak PDF, DOC, DOCX, JPG czy PNG, a koszt wydruku jednej strony to 69 groszy. Możliwość wydrukowania dokumentów jest dostępna od razu po opłaceniu usługi lub w późniejszym terminie - dodano.

Poczta zapewniła, że wszystkie pliki są szyfrowane i usuwane z serwerów po zakończeniu drukowania, co sprawia, że dane są bezpieczne.

Samoobsługowe drukowanie to tylko jedna z wielu usług, które Poczta Polska oferuje we współpracy z zewnętrznymi partnerami - podkreśliła spółka. Dodała, że w placówkach można kupić m.in. bilety autobusowe, vouchery prezentowe, suplementy diety dla sportowców, walutę, artykuły do pakowania przesyłek, książki, gazety, kartki pocztowe, gry, napoje, przekąski, upominki; można też m.in. opłacić rachunki oraz wypłacić i wpłacić pieniądze.

Zarząd Poczty Polskiej wdraża obecnie plan transformacji spółki, który według prezesa Sebastiana Mikosza ma przekształcić operatora "w nowoczesną firmę kuriersko-detaliczno-finansowo-cyfrową" i jest potrzebny ze względu na trudną sytuację Poczty. W ramach realizacji planu wypowiedziano Zakładowy Układ Zbiorowy Pracy i wdrożono Program Dobrowolnych Odejść (PDO) oraz zwolnienia grupowe. Uchwałę o przeprowadzeniu PDO zarząd spółki przyjął na początku br.

W pierwszym półroczu ubiegłego roku Poczta odnotowała ponad 300 mln zł straty, która według Mikosza spowodowana była błędami i zaniechaniami z poprzednich lat. (PAP)

mbl/ mmu/


Napisz komentarz

Komentarze

Ostatnie komentarze
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama