– Powstanie tego muralu to doskonały przykład, jak biznes i jego pracownicy mogą aktywnie wpływać na estetykę i jakość przestrzeni miejskiej. Impact Week to już wieloletnia tradycja, podczas której rzeszowski oddział Deloitte angażuje się w pomoc innym, a także dba o wygląd naszego miasta. To wspaniała inicjatywa, za którą serdecznie dziękuję – podkreśla Konrad Fijołek, prezydent Rzeszowa.

Tegoroczna, piąta już edycja Impact Week, miała dla lokalnego oddziału Deloitte szczególne znaczenie – firma świętuje dziesięciolecie działalności w Rzeszowie. – Mural, który powstał przy hali na Podpromiu, nawiązuje do wartości ważnych zarówno dla mieszkańców, jak i dla tej lokalizacji: natury, troski o środowisko, wspólnoty oraz aktywności fizycznej – zaznacza Tomasz Pałka, lider rzeszowskiego oddziału Deloitte CE BSC.

Co ciekawe, mural został wykonany przy użyciu innowacyjnej farby fotokatalitycznej. Dzięki niej dzieło nie tylko zdobi miasto, ale również aktywnie oczyszcza powietrze, neutralizując szkodliwe substancje obecne w atmosferze. To kolejny dowód na to, że sztuka może iść w parze z troską o środowisko.
Napisz komentarz
Komentarze