NFZ prosi, by pacjenci nie podawali żadnych innych informacji o sobie, zwłaszcza danych osobowych czy informacji o świadczeniu, z jakiego korzystali. Ankieterzy zadadzą tylko dziewięć pytań. Nie będą potrzebować żadnych danych pacjenta i nie będą go o nie prosić.
Pacjent może spodziewać się pytania o to, czy zespół medyczny był zaangażowany w uśmierzanie bólu; jaka była jakość wyżywienia; czy komunikacja była zrozumiała; czy zespół medyczny zrozumiale informował o ryzyku związanym z lekami i czy zapewnił wsparcie emocjonalne; czy bezpośrednie otoczenie było czyste; czy w nocy była cisza; czy zespół medyczny włączał pacjenta w decyzję o leczeniu, a także jakie jest prawdopodobieństwo polecenia szpitala.
Pacjenci będą oceniać wymienione obszary w skali od 0 do 10. Ankieta ma wskazać dziedziny, które wymagają poprawy.
NFZ zaznacza, że w razie jakichkolwiek wątpliwości pacjenci mogą potwierdzić tożsamość ankieterów pod numerem 800-190-590. (PAP)
Autor: Katarzyna Lechowicz-Dyl
ktl/ joz/
Reklama
NFZ: pytamy pacjentów o ich pobyt w szpitalu
Od wtorku do pacjentów, którzy przebywali ostatnio w szpitalu, dzwonić będą w imieniu Narodowego Fundusz Zdrowia ankieterzy, aby pytać m.in. o opinie na temat wyżywienia, czystości i komunikacji z personelem.
- 28.10.2021 11:58
- Źródło: PAP
Reklama
Reklama
Reklama



![Tragiczna katastrofa śmigłowca w rejonie Rzeszowa. Zginęły dwie osoby [Aktualizacja] Malawa - Cierpisz - katastrofa śmigłowca - katastrofa helikoptera](https://static2.halorzeszow.pl/data/articles/sm-16x9-tragiczna-katastrofa-smiglowca-w-rejonie-rzeszowa-w-malawie-rozbil-sie-prywatny-helikopter-zginely-1764452240.jpg)









![Śmietanka Towarzyska: Między językami a wartościami [FOTORELACJA] Śmietanka Towarzyska: Między językami a wartościami [FOTORELACJA]](https://static2.halorzeszow.pl/data/media/2025/11/21/sm-16x9-smietanka-towarzyska-miedzy-jezykami-a-wartosciami-fotorelacja-1763755175-0.jpg)


Napisz komentarz
Komentarze