Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
PRZECZYTAJ TAKŻE:
Reklama

XXII edycja ADventure-Nocne Spotkanie z Reklamą za nami

Podziel się
Oceń

12 grudnia 2022 roku o godzinie 20:00 na Politechnice Rzeszowskiej odbyła się XXII edycja wydarzenia o nazwie "ADventure - Nocne Spotkanie z Reklamą", które zostało zorganizowane przez Studenckie Koło Naukowe Komunikacji Marketingowej "Brief", działające na Wydziale Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej.
  • Źródło: Informacja prasowa
Wydarzenie to od lat cieszy się rosnącym zainteresowaniem wśród studentów oraz wszystkich mieszkańców Rzeszowa i okolic. Tegoroczna edycja zgromadziła na dwóch największych salach wykładowych V1 oraz V2 setki widzów, a dzięki przeprowadzonej transmisji online osoby które nie mogły osobiście przybyć na event mieli możliwość śledzenia wydarzenia w Internecie.

ADventure - Nocne Spotkanie z Reklamą to największe w Polsce tego typu wydarzenie marketingowe, organizowane przez podmiot studencki. Corocznie cieszy się ono ogromnym zainteresowaniem wśród studentów, pracowników Politechniki Rzeszowskiej, uczniów oraz innych osób zainteresowanych tą tematyką. O popularności i sukcesie Nocnego Spotkania z Reklamą może świadczyć zdobyta w 2015 roku nagroda w konkursie Studencki Projekt Roku, organizowanym przez Grupę PZU. Wydarzenie to zwyciężyło w kategorii "Kultura, rozrywka i odpowiedzialność społeczna".

Głównym celem wydarzenia, jest przedstawienie reklamy jako źródła wiedzy o produktach, przedsiębiorstwach i kulturach, jak również rozrywki. Poprzez skrupulatną selekcję reklam z całego świata, w ramach specjalnie przygotowanego klipu zostały zaprezentowane najciekawsze produkcje. Przygotowany film, który składa się ze specjalnie skategoryzowanych bloków tematycznych ma na celu wywołać różne emocje i skłonić do refleksji, pełniąc równocześnie funkcję edukacyjną.
Reklamy były podzielone na następujące kategorie: Humor w reklamie, Motoryzacja w reklamie, Rodzina w reklamie, Mężczyzna w reklamie, Kobieta w reklamie, Zwierzęta w reklamie, Sport w reklamie, Uczucia w reklamie, Reklama społecznie zaangażowana, muzyka i taniec.

W przerwie seansu reklamowego odbyło się losowanie nagród od partnerów wydarzenia, którymi byli: Druk Pingwinek, SKNI KOD, Samorząd Studencki Politechniki Rzeszowskiej, ProfiLingua, British School ogólnopolska szkoła językowa, Cybermachina, Hokus2.0, FlyPark, BobbyBurger, OPTeam SA, Hell Gym, Deloitte, Helios, Home&You, Pizzeria Farina, Filcharmonia Podkarpacka im. Artura Malawskiego w Rzeszowie.

Patronat honorowy nad wydarzeniem objęli JM Rektor Politechniki Rzeszowskiej im. Ignacego Łukasiewicza oraz Forum Uczelni Technicznych.

Głównym organizatorem wydarzenia było - jak co roku - Studenckie Koło Naukowe Komunikacji Marketingowej “Brief", które działa przy Zakładzie Marketingu na Wydziale Zarządzania PRz od 2001 roku. Jest jedną z najstarszych, największych oraz najprężniej działających organizacji studenckich na uczelni. Opiekunkami koła są dr Hanna Hall, oraz mgr Ewelina Nycz. Funkcję prezesa pełni Ernest Dąbrowski.

Powiązane galerie zdjęć:


Napisz komentarz

Komentarze

Ostatnie komentarze
Autor komentarza: RomanTreść komentarza: Andrzej Hermanowicz czyli słynny Pan Hos zmarł wczesniej. W 2023 r.w sierpniu byłem osobiście i barakowóz stał cały ktoś celowo go spalił ,sam się nie podpalił zwłaszcza,że nikt tam w nim nie mieszkał.Data dodania komentarza: 9.10.2025, 22:18Źródło komentarza: Spłonął barak Pana Hosa - bohatera programu "Drwale i inne opowieści Bieszczadu"Autor komentarza: JurekTreść komentarza: Obejrzałem reklamę, nie przekonuje mnie to zupełnie, wyczytane z kartki moim zdaniem. Jestem prosty chłop ze wsi, tzn. chłop ze wsi wyjdzie, wieś z chłopa nigdy :), stąd wyczuwam sztuczne przemowy. Mam takie pytanie, lubię mleko, mam łazić po mieście z transparentem, że lubię? Pederaści i lesbijki byli, są i będą, nic mi do tego, kto co ma w domu, nie chcę oglądać i stać w korku przez jakąkolwiek demonstrację. Szanujmy się nawzajem poprzez ułatwianie życia w ramach prawnych obowiązujących i hetero i homo i nie wiadomo, wszystkim nam będzie się lepiej żyć w mieście innowacji, swoją drogą dziś kierujacy pojazdem na tablicy miasta innowacji wywołał taki atak śmiechu mojego i syna, że trudno było się opanować :). Może redakcja skupiona na wspieraniu dzieła zechce się pochylić nad głosem zwykłego szaraka.Data dodania komentarza: 8.10.2025, 19:35Źródło komentarza: VI Marsz Równości w Rzeszowie. Młode pokolenie przejęło głosAutor komentarza: AaaTreść komentarza: Jak dawniej rodzice radzili sobie z zakupami mając małe dzieci? Sama mam dwoje i też wszędzie z nimi chodziłam, nie potrzebowałam żłobka do pomocy. Za moment żłobki i przedszkola będą odciążać rodziców we wszystkim, a oni będą mieli tylko roszczenia. Zmierza to w bardzo złym kierunku 😞.Data dodania komentarza: 7.10.2025, 20:13Źródło komentarza: Dyrektorka MZŻ dla PAP: Rzeszowskie żłobki czynne także w soboty Ł Autor komentarza: RedakcjaTreść komentarza: W kwestii wychowania dzieci przez pary LGBT google podpowiada taki adres: https://www.teczowerodziny.pl/zasoby/wywiady-z-dziecmi-z-teczowych-rodzinData dodania komentarza: 7.10.2025, 00:50Źródło komentarza: VI Marsz Równości w Rzeszowie. Młode pokolenie przejęło głosAutor komentarza: JurekTreść komentarza: Rzeczowo wytłumaczone. Macie może z Google ilość możliwych odmian tego plusa (+)? Warto również podać link to tłumaczenia, wg prawa autorskiego. Nie odnieśliście się jako redakcja do możliwości adopcji przez LGBTQIA dzieci (małoletnich). W nawiasach tłumaczę z inn ego nasz piękny język.Data dodania komentarza: 6.10.2025, 19:26Źródło komentarza: VI Marsz Równości w Rzeszowie. Młode pokolenie przejęło głos Ł Autor komentarza: RedakcjaTreść komentarza: Za Google: Skrót LGBTQIA oznacza: Lesbijki, Geje, Biseksualni, Transpłciowi, Queer (lub Questioning – kwestionujący tożsamość), Interpłciowi, Aseksualni (lub Alli – sojusznicy). Znak plus „+” po skrócie symbolizuje obecność innych tożsamości, które nie mieszczą się w definicjach literowych, obejmując wszystkich, którzy nie czują się dobrze w tradycyjnych ramach płci i seksualności.Data dodania komentarza: 6.10.2025, 16:45Źródło komentarza: VI Marsz Równości w Rzeszowie. Młode pokolenie przejęło głos
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama