Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
PRZECZYTAJ TAKŻE:
Reklama Eco Energy 24 – klimatyzacja Rzeszów
Reklama poseł Adam Dziedzic

Hiszpański urok i elegancja - Penélope Cruz nową twarzą marki Kinga

Podziel się
Oceń

Kinga, marka z grupy OSHEE World, otwiera nowy rozdział i stawia na klasę światowego formatu. Firma ogłosiła rozpoczęcie współpracy ambasadorskiej z Penélope Cruz. Aktorka o międzynarodowej sławie, ikona klasy, subtelności i autentycznego stylu, doskonale wpisuje się w filozofię Kingi, która łączy elegancję z codzienną przyjemnością i wzbogaca chwile, inspirując do ich świadomego celebrowania. W ramach rebrandingu marka wzmacnia swój wizerunek, wyraźniej akcentując unikalne DNA.
Hiszpański urok i elegancja - Penélope Cruz nową twarzą marki Kinga

Autor: OSHEE

Wybór Penélope Cruz na ambasadorkę nie jest przypadkowy. Hiszpańska aktorka uosabia wszystkie wartości, które marka Kinga chce przekazywać - naturalność, pewność siebie i niezależność oraz elegancję. Jej wizerunek, bliskość idei zdrowego stylu życia i kobieca subtelność idealnie korespondują z charakterem marki oraz dynamicznie rozwijającą się kategorią produktów premium.

„Czuję, że promowanie właśnie takiego produktu naprawdę ma sens. Bardzo spodobał mi się też sposób, w jaki firma Kinga zaprosiła mnie do tej kampanii. Zależało im na tym, żebym najpierw spróbowała produktów i szczerze powiedziała, co o nich sądzę. Przysłali mi ogromną paczkę z różnymi artykułami i byłam pod wrażeniem ich jakości. Myślę, że ostatecznie osoba, która słucha danej historii albo ogląda reklamę, jest w stanie wyczuć, czy za tym stoi prawdziwa relacja, czy tylko pozory. W tym przypadku mogę z pełnym przekonaniem powiedzieć, że to coś bardzo, bardzo autentycznego” - mówi Penelope Cruz.

fot. OSHEE

„Penélope Cruz to dla nas uosobienie nowoczesnej, pewnej siebie kobiety - silnej, a zarazem subtelnej, która celebruje życie z klasą, wyczuciem i naturalną elegancją. Jest autentyczna, ciepła, pełna wdzięku - dokładnie taka, jak marka Kinga. Wierzymy, że dzięki tej współpracy jeszcze mocniej podkreślimy nasze wartości i zainspirujemy konsumentów do sięgania po produkty, które wnoszą codzienność na wyższy poziom” - mówi Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu grupy OSHEE World.

Współpraca z Penélope Cruz jest jednym z kluczowych elementów procesu rebrandingu, dzięki czemu produkty z portfolio marki Kinga jeszcze lepiej będą odpowiadać na potrzeby konsumentów poszukujących jakości, stylu i autentyczności.

Kampania z udziałem aktorki obejmuje działania 360°, w których skład wchodzą digital, spoty reklamowe w największych grupach telewizyjnych oraz outdoor w największych polskich miastach. 

Zobacz spot:

 

Chcesz więcej? Oto link do materiału zza kulis: https://youtu.be/m7PZZsgCwk8 

Nowości w portfolio Kinga

Wraz z nową ambasadorką, marka prezentuje również swoje najnowsze produkty, idealnie wpisujące się w filozofię życia w zgodzie ze sobą i celebracji codziennych chwil.

Kinga Sparclino to wyjątkowa linia napojów klasy premium, inspirowanych śródziemnomorskim stylem życia. Subtelne połączenie krystalicznie czystej wody, słodyczy soku owocowego i musujących bąbelków, które doskonale sprawdza się zarówno solo, jak i jako baza do eleganckich mocktaili. Sparclino to propozycja dla osób, które cenią smak, styl i celebrację małych przyjemności. To orzeźwienie w wersji premium. 

Druga nowość to Kinga Tonic Water. W tej kategorii marka wprowadza trzy warianty: Original, Zero Sugar oraz smak Blueberry & Rose. Każdy z nich łączy charakterystyczną goryczkę z subtelną nutą owocową, tworząc harmonijną kompozycję o głębokim i wyrazistym smaku. Docenią go osoby szukające stylowej alternatywy zarówno na przyjęciach, jak i w codziennym rytmie życia.

fot. OSHEE

W ofercie niezmiennie znajdują się także naturalne wody mineralne Kinga Pienińska, cenione za swoją czystość, doskonały balans minerałów oraz elegancką oprawę, która sprawia, że towarzyszą najlepszym chwilom - zarówno przy domowym stole, jak i podczas wyjątkowych okazji. W ramach rebrandingu wody Kinga Pienińska zyskają również odświeżoną identyfikację wizualną, która podkreśla charakter marki premium i jeszcze mocniej wyróżnia ją na tle konkurencji.

Kinga to marka napojów klasy premium, która czerpie z natury to, co najczystsze - oferując naturalną wodę mineralną oraz napoje z dodatkiem soków owocowych i naturalnych aromatów.

Kinga Pienińska to naturalna woda mineralna, wydobywana w sercu Pienin - jednych z najczystszych gór Europy. Jej wyjątkowa czystość i skład mineralny to zasługa unikalnej budowy geologicznej tego regionu. Marka łączy w sobie siłę natury, prestiż i autentyczność, oferując konsumentom produkt o najwyższej jakości. Potwierdzeniem jej wyjątkowego smaku i jakości jest prestiżowe wyróżnienie Superior Taste Award, przyznawane przez International Taste Institute w Brukseli.

Nowością w portfolio marki jest linia Kinga Sparclino - woda z dodatkiem naturalnych soków owocowych oraz wyjątkowe toniki, które łączą orzeźwienie z wyrafinowanym smakiem.

Źródło informacji: OSHEE


Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklama
Ostatnie komentarze
Autor komentarza: bratTreść komentarza: braun to typowy pajacyk który dużo mówi i robi szopkiData dodania komentarza: 9.12.2025, 08:09Źródło komentarza: Hotel Metropolitan wycofuje się ze spotkania z Braunem. PSL zapowiada happeningAutor komentarza: Miłośnik EurowizjiTreść komentarza: Ukłony dla autora artykułu za rzetelne podejście do tematu! Szanse na wycofanie TVP uważam niestety za nikłe, ale aż do decyzji będę trzymać kciuki. Strasznie przykre jest to co się dzieje, i to jeszcze w rocznicę. :Data dodania komentarza: 9.12.2025, 02:40Źródło komentarza: Rzeszów protestuje! Maraton maili do TVP w sprawie bojkotu EurowizjiAutor komentarza: KosmitaTreść komentarza: Szanowny Panie KRYZYS pozwolisz, że będę się do Ciebie zwracał z WIELKIEJ litery, bo tak wymaga moja wrodzona GRZECZNOŚĆ. To pogadajmy. Po pierwsze, to ilu Tych Upadlinowców, jak to Ty z pogardą nazywasz, powinno być ubitych, aby zadowolić Twoje urojone lub ewentualnie rzeczywiste, pretensje do nich? Po drugie, ile Ukrainek należy zgwałcić, ile tych najmłodszych dzieci UKRAIŃSKICH należy zgnoić, abyś był usatysfakcjonowany, aby się Twa zemsta dokonała? Po trzecie, może do społu z PUTLEROWCAMI, chciał byś te swoje rachunki wyrównać? Oni z otwartymi ramionami przyjmą takiego PRAWDZIWEGO POLAKA, jak myślisz? Po czwarte, jak rozumiem Tyś Prawdziwy BRAUNOWIEC, duszą i sercem, to śmiało, teraz masz okazję, wszystko można przyoblec w liczby, nawet nienawiść. Czy dopisanie do powyższej listy Żydów, LGBT-owców, Kosmitów oraz innych, których nie lubisz, Ciebie usatysfakcjonuje? Po piąte, co myślisz o takim cytacie; Łukasz 10:27 – A ten, odpowiadając, rzekł: Będziesz miłował Pana, Boga swego, z całego serca swego i z całej duszy swojej, i z całej myśli swojej, i z całej siły swojej, a bliźniego swego, jak siebie samego. Jako chrześcijanin i katolik, to chyba znasz tą podstawową zasadę? Po szóste, czy będziesz miał odwagę w rzeczowy sposób odpowiedzieć na powyższe pytania?Data dodania komentarza: 8.12.2025, 17:27Źródło komentarza: Prezydent Nawrocki w Jasionce: bez tego miejsca nie byłoby bezpieczeństwa wschodniej flanki NATOAutor komentarza: ApolloTreść komentarza: Święty Mikołaj to ściana! Dziad Mróz to fakt!Data dodania komentarza: 8.12.2025, 16:17Źródło komentarza: Orszak Mikołaja dotarł do Świlczy. Mieszkańcy mogli poczuć świąteczną atmosferęAutor komentarza: kolejarzTreść komentarza: Braun przy Lepperze to mały ptysiu, nikt go nie usunie bo lubią oglądać jego nieudolne wybrykiData dodania komentarza: 8.12.2025, 09:37Źródło komentarza: Hotel Metropolitan wycofuje się ze spotkania z Braunem. PSL zapowiada happeningAutor komentarza: wyborcaTreść komentarza: Karolek przed wyborami dużo krzyczał żeby dostać poparcie a teraz idzie zgodnie z wytycznymi partiiData dodania komentarza: 8.12.2025, 09:34Źródło komentarza: Prezydent Nawrocki w Jasionce: bez tego miejsca nie byłoby bezpieczeństwa wschodniej flanki NATO
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama