Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
PRZECZYTAJ TAKŻE:
Reklama Eco Energy 24 – klimatyzacja Rzeszów
Reklama poseł Adam Dziedzic

SodaStream, wiodący producent ekspresów do gazowania wody, prezentuje repozycjonowanie 360°

Podziel się
Oceń

Jak cię widzą, tak cię piszą? SodaStream nie pozostawia miejsca na domysły. Nowa identyfikacja wizualna i repozycjonowanie 360 to manifest wartości i celów. Oto jak zmienia się marka, aby ci co piszą, nie mylili się w swoich interpretacjach.
SodaStream, wiodący producent ekspresów do gazowania wody, prezentuje repozycjonowanie 360°

Autor: SodaStream

Wśród wiodących trendów konsumenckich nie sposób nie zauważyć rosnącego zainteresowania designem, innowacjami, a także świadomymi zakupami. Jednocześnie nie traci na znaczeniu dbałość o user-experience. Konsumenci poszukują produktów premium, szczególnie w sektorze spożywczym, zwracając uwagę na ich funkcjonalność, wygląd, jak również wpływ na zdrowie i środowisko naturalne.

SodaStream ze swoimi produktami doskonale wpisuje się w trendy. Aby to podkreślić marka wprowadziła nowe logo, paletę barw oraz stronę internetową. Zmianom uległa również strategia komunikacji i portfolio produktów.

Historia marki


SodaStream to na polskim rynku wciąż nowość. Lokalny oddział powstał zaledwie dwa lata temu. Wcześniej produkty były oferowane za pośrednictwem dystrybutorów. Jednak historia marki ma ponad 100 lat. W 1903 roku SodaStream rozpoczęła rewolucję na rynku napojów sodowych, przedstawiając system umożliwiający konsumentom samodzielne przygotowywanie wody gazowanej w zaciszu własnego domu. Od tego czasu marka konsekwentnie rozwija swoje portfolio i wciąż odkrywa nowe rynki. Jednak tak dynamiczny i wielokierunkowy rozwój przyczynił się również do namnożenia komunikatów, elementów identyfikacji wizualnej i sposobów ukazywania firmy oraz produktów. Potrzeba uwspólnienia zarówno warstwy wizualnej, jak i przekazu była głównym powodem do zmiany.

SodaStream
SodaStream


Push for Better


“Push for Better" - to główne hasło towarzyszące marce SodaStream. Geneza powstania jest dość naturalna i nawiązuje do gestu gazowania wody za pomocą saturatora. Ta drobna czynność daje początek strumieniowi zmiany - zarówno dla konsumentów, jak i dla planety.

Jeden symbol, wiele znaczeń


Kolejnym elementem identyfikacji wizualnej jest symbol marki. Punktem wyjścia są dwie krople wody, które splatając się tworzą formację yin i yang, symbolizując tym samym równowagę i harmonię występującą w przyrodzie. Dzięki przemyślanemu projektowi logo zawiera w sobie również literę “S" - odzwierciedlenie nazwy marki SodaStream.

Obejrzyj film prezentujący nową identyfikację wizualną SodaStream
https://youtu.be/UDYc2gKPbes

Kolorowa komunikacja? Naturalnie!


W hołdzie wyznawanym przez firmę wartościom powstała również nowa paleta kolorystyczna. Każdy, kto spacerował kiedykolwiek brzegiem morza rozpozna i umiejscowi nowe barwy marki. Fresh i deep blue to odcienie wody, a jednocześnie symbole spokoju i bogactwa. Kolor Sand, jak nazwa wskazuje to piasek. W palecie znajdziemy również Koral, Orange, Forest Green i Sunshine Yellow. Wybór barw naturalnie łączy się tym co, dla SodaStream najważniejsze - dbałością o środowisko, świeżością, rozwojem i optymizmem.

Collection - elegancja i funkcjonalność


Oprócz rebrandingu SodaStream wprowadza nowy system pozycjonowania produktów. Przykładem jest linia Collection, do której już dziś należą ekspresy Art i Duo. Niebawem linia zostanie rozszerzona o nowy saturator, stworzony we współpracy ze światowej sławy projektantem.

Misja “Nawodnienie"


SodaStream chce zrewolucjonizować branżę napojów gazowanych i zachęcić ludzi do picia wody. Badania pokazują, że posiadacze SodaStream każdego dnia piją ponad 50 proc. więcej wody niż osoby, które jeszcze nie korzystają z saturatora*. Co ciekawe wśród klientów SodaStream poprawia się również motywacja dotycząca zdrowego stylu życia. 60 proc z nich deklaruje wzrost aktywności fizycznej oraz dokonywanie lepszych wyborów żywieniowych. Nawodnienie jest kluczowe dla zdrowia każdego z nas, dlatego warto rozważyć zakup urządzenia, które połączy przyjemne z pożytecznym. W końcu kto nie chciałby zadbać o swoje zdrowie jednocześnie pijąc pyszny, orzeźwiający napój, nie generując przy tym zbędnego plastiku?

SodaStream
SodaStream


Kreatywny koncept


Repozycjonowanie odbyło się we współpracy z Pearl Fisher - agencją projektową i brandingową z siedzibą w Londynie, a także z Eitanem Cohenem, kreatywnym doradcą SodaStream. "To kolejny ekscytujący rozdział dla Sodastream i nie możemy się doczekać aż ten odważny, wpływowy i inspirujący nowy design trafi na półki sklepowe" - komentuje David Jenkinson, Design & Experience Partner w Pearl Fischer.

Wszystko w swoim czasie


Nowa identyfikacja wizualna SodaStream jest już obecna na stronach internetowych i mediach społecznościowych, natomiast wprowadzanie nowych projektów opakowań rozpocznie się w 2023 roku i będzie przebiegało stopniowo na wszystkich 47 rynkach, na których funkcjonuje firma.

*Opeepl study for SodaStream 2021 (US &UK)


SodaStream jest wiodącą marką produkującą saturatory do gazowania wody, należącą do koncernu PepsiCo. SodaStream umożliwia przygotowywanie wody gazowanej w domowym zaciszu, eliminując konieczność dźwigania ciężkich zgrzewek i zaśmiecania środowiska jednorazowym plastikiem. Jedna butelka SodaStream pozwala wyeliminować tysiące tych jednorazowych, a sam ekspres zapewnia świeżą wodę gazowaną zawsze wtedy, gdy mamy na nią ochotę, za jednym naciśnięciem przycisku i w wybranym stopniu nagazowania. Aby dowiedzieć się więcej o SodaStream, odwiedź stronę sodastream.pl/pages/babelkowa-rewolucja i śledź SodaStream na Facebooku, Instagramie i YouTube.

Źródło informacji: SodaStream

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklama
Ostatnie komentarze
Autor komentarza: KosmitaTreść komentarza: Przyznam, że nie rozumiem pewnej sprawy z Panem Braunem. Pan Braun mówi to, mówi tamto oraz w wielu innych sprawach też ma dużo do powiedzenia. Do tego afiszuje się z wizerunkami odwołującymi się do chrześcijańskiego, katolickiego swojego dziedzictwa i wychowania. Jeśli tak, to czemu tzw. czynniki instancji kościelnych w jednoznaczny sposób nie odetną się od tego Pana. Przecież ten Pan już chociażby podważa Łukasza 10:27 „Zaś on odpowiadając, rzekł: Będziesz miłował Pana, twojego Boga, z całego twego serca, z całej twej duszy, z całej twej siły i z całej twej myśli; a twojego bliźniego jak siebie samego.”. Niby prosta rzecz do załatwienia, ale jednak…Data dodania komentarza: 3.12.2025, 08:05Źródło komentarza: Spotkanie z Grzegorzem Braunem. Nowa Lewica protestujeAutor komentarza: ziomTreść komentarza: 14:45 ale wg czasu utc, głąbyData dodania komentarza: 30.11.2025, 12:52Źródło komentarza: Tragiczna katastrofa śmigłowca w rejonie Rzeszowa. Zginęły dwie osoby [Aktualizacja]Autor komentarza: KosmitaTreść komentarza: Ech Waszeci Zzawisły, jam jest z dalekości, co ONE z tego PODKARPACIA tobie zrobiły, że cieszysz się z ICHNIENNEGO nieszczęścia? Chcieli, to se zagłosowali, Ty innych preferujesz i dobrze. To jak Tobie robactwo w zadzie się zalęgnie, to ONE z tego PODKARPACIA, też mają się cieszyć? Wiem! Mam pomysł, trzeba Wam zorganizować Grunwald nr 2 i to w tym samym miejscu, gdzie był ten pierwszy. Sprawdzałem, hektarów jest tam multum i wszyscy się zmieścicie. Trza Was zebrać we dwie przeciwstawne chorągwie, Kaczystów i Tuskowców. Do tej pierwszej POLSCY wojowie, ale ci najbardziej POLSCY, tacy, że aż…. Tacy polacko-katolaccy, najprawdziwsi do dziesiątego pokolenia wstecz. Pod drugą chorągwią zbieranina NIEPOLAKÓW, perwersyjnych prounionistów i tych okropnych „SZKOPÓW”. Poboczny PLANKTON niech się podczepi tam, gdzie akurat mu u powyższych antagonistów najbardziej pasuje. Dla wyrównania szans wszystkich wojów należy zaopatrzyć w poręczne ostre małe błyskotki, BRZYTEWKI. Przecież taki stetryczały dziadek nie dźwignie dwuręcznego mieczyska a pewnie też będzie chciał się wykazać i zdzielić swojego ULUBIEŃCA, tak żeby tamten raz na zawsze GO popamiętał. I hajda na bliźniego ze wściekłym „miłosnym” błyskiem w krwawych ślipiach. Na taką wyrzynankę to i światowe telewizyje się zjadą. Niech glob pozna, jak Nadwiślańscy Ludkowie potrafią pięknie swoje sprawy załatwiać. Zaakceptuję każdy wynik tej „miłosnej” rzezi, kto wygra niech rządzi. Ale najbardziej by mi pasowało gdybyście się wszyscy wzajemnie załatwili i to na CACY. Wtedy my Kosmici przejmiemy NADWIŚLAŃSKI KRAJ i na nowo napiszemy jego historię. Oj będzie ona wspaniała, wspaniała, że HEJ! Nasza flaga dumnie będzie łopotała na 1000 metrowym maszcie, tak żeby wszyscy widzieli wyszytego na niej KISZONEGO OGÓRA W WIELKIM SŁOJU. Tak, trzeba Wam sprawę załatwić raz a dobrze, tak po MĘSKU. Żeby nie było wątpliwości, kto tu ma rację. To teraz do zabawy.Data dodania komentarza: 30.11.2025, 11:36Źródło komentarza: Klęska śniegowa na Podkarpaciu: tysiące odbiorców bez prądu. Wyjaśniamy jak zgłaszać awarie z PGE DystrybucjaAutor komentarza: ZzawisłyTreść komentarza: I bardzo dobrze, głosowaliście na PISiorów jesteście ich bastionem to macie swój "dobrobyt". Przewalili kasę na modernizację energetyki, linie, stację bo dali 13stki, sobie bonusy to teraz się grzejcie tymi bonusami.Data dodania komentarza: 29.11.2025, 17:32Źródło komentarza: Klęska śniegowa na Podkarpaciu: tysiące odbiorców bez prądu. Wyjaśniamy jak zgłaszać awarie z PGE DystrybucjaAutor komentarza: Jan BuryTreść komentarza: Szkoda, że psy nie wlepiają tak ochoczo i równie stanowczo mandatów za nieprzepisowe parkowanie...Data dodania komentarza: 24.11.2025, 20:26Źródło komentarza: Rajd 20-latka po obwodnicy: jednego dnia ‘zarobił’ 12,5 tys. zł mandatu i 44 punkty karneAutor komentarza: lózakTreść komentarza: marka zobowiązuje...Data dodania komentarza: 18.11.2025, 13:36Źródło komentarza: Rajd 20-latka po obwodnicy: jednego dnia ‘zarobił’ 12,5 tys. zł mandatu i 44 punkty karne
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama