Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama orkiestra księżniczek Rzeszów październik 2025
PRZECZYTAJ TAKŻE:
Reklama Eco Energy 24 – klimatyzacja Rzeszów

SodaStream, wiodący producent ekspresów do gazowania wody, prezentuje repozycjonowanie 360°

Podziel się
Oceń

Jak cię widzą, tak cię piszą? SodaStream nie pozostawia miejsca na domysły. Nowa identyfikacja wizualna i repozycjonowanie 360 to manifest wartości i celów. Oto jak zmienia się marka, aby ci co piszą, nie mylili się w swoich interpretacjach.
SodaStream, wiodący producent ekspresów do gazowania wody, prezentuje repozycjonowanie 360°

Autor: SodaStream

Wśród wiodących trendów konsumenckich nie sposób nie zauważyć rosnącego zainteresowania designem, innowacjami, a także świadomymi zakupami. Jednocześnie nie traci na znaczeniu dbałość o user-experience. Konsumenci poszukują produktów premium, szczególnie w sektorze spożywczym, zwracając uwagę na ich funkcjonalność, wygląd, jak również wpływ na zdrowie i środowisko naturalne.

SodaStream ze swoimi produktami doskonale wpisuje się w trendy. Aby to podkreślić marka wprowadziła nowe logo, paletę barw oraz stronę internetową. Zmianom uległa również strategia komunikacji i portfolio produktów.

Historia marki


SodaStream to na polskim rynku wciąż nowość. Lokalny oddział powstał zaledwie dwa lata temu. Wcześniej produkty były oferowane za pośrednictwem dystrybutorów. Jednak historia marki ma ponad 100 lat. W 1903 roku SodaStream rozpoczęła rewolucję na rynku napojów sodowych, przedstawiając system umożliwiający konsumentom samodzielne przygotowywanie wody gazowanej w zaciszu własnego domu. Od tego czasu marka konsekwentnie rozwija swoje portfolio i wciąż odkrywa nowe rynki. Jednak tak dynamiczny i wielokierunkowy rozwój przyczynił się również do namnożenia komunikatów, elementów identyfikacji wizualnej i sposobów ukazywania firmy oraz produktów. Potrzeba uwspólnienia zarówno warstwy wizualnej, jak i przekazu była głównym powodem do zmiany.

SodaStream
SodaStream


Push for Better


“Push for Better" - to główne hasło towarzyszące marce SodaStream. Geneza powstania jest dość naturalna i nawiązuje do gestu gazowania wody za pomocą saturatora. Ta drobna czynność daje początek strumieniowi zmiany - zarówno dla konsumentów, jak i dla planety.

Jeden symbol, wiele znaczeń


Kolejnym elementem identyfikacji wizualnej jest symbol marki. Punktem wyjścia są dwie krople wody, które splatając się tworzą formację yin i yang, symbolizując tym samym równowagę i harmonię występującą w przyrodzie. Dzięki przemyślanemu projektowi logo zawiera w sobie również literę “S" - odzwierciedlenie nazwy marki SodaStream.

Obejrzyj film prezentujący nową identyfikację wizualną SodaStream
https://youtu.be/UDYc2gKPbes

Kolorowa komunikacja? Naturalnie!


W hołdzie wyznawanym przez firmę wartościom powstała również nowa paleta kolorystyczna. Każdy, kto spacerował kiedykolwiek brzegiem morza rozpozna i umiejscowi nowe barwy marki. Fresh i deep blue to odcienie wody, a jednocześnie symbole spokoju i bogactwa. Kolor Sand, jak nazwa wskazuje to piasek. W palecie znajdziemy również Koral, Orange, Forest Green i Sunshine Yellow. Wybór barw naturalnie łączy się tym co, dla SodaStream najważniejsze - dbałością o środowisko, świeżością, rozwojem i optymizmem.

Collection - elegancja i funkcjonalność


Oprócz rebrandingu SodaStream wprowadza nowy system pozycjonowania produktów. Przykładem jest linia Collection, do której już dziś należą ekspresy Art i Duo. Niebawem linia zostanie rozszerzona o nowy saturator, stworzony we współpracy ze światowej sławy projektantem.

Misja “Nawodnienie"


SodaStream chce zrewolucjonizować branżę napojów gazowanych i zachęcić ludzi do picia wody. Badania pokazują, że posiadacze SodaStream każdego dnia piją ponad 50 proc. więcej wody niż osoby, które jeszcze nie korzystają z saturatora*. Co ciekawe wśród klientów SodaStream poprawia się również motywacja dotycząca zdrowego stylu życia. 60 proc z nich deklaruje wzrost aktywności fizycznej oraz dokonywanie lepszych wyborów żywieniowych. Nawodnienie jest kluczowe dla zdrowia każdego z nas, dlatego warto rozważyć zakup urządzenia, które połączy przyjemne z pożytecznym. W końcu kto nie chciałby zadbać o swoje zdrowie jednocześnie pijąc pyszny, orzeźwiający napój, nie generując przy tym zbędnego plastiku?

SodaStream
SodaStream


Kreatywny koncept


Repozycjonowanie odbyło się we współpracy z Pearl Fisher - agencją projektową i brandingową z siedzibą w Londynie, a także z Eitanem Cohenem, kreatywnym doradcą SodaStream. "To kolejny ekscytujący rozdział dla Sodastream i nie możemy się doczekać aż ten odważny, wpływowy i inspirujący nowy design trafi na półki sklepowe" - komentuje David Jenkinson, Design & Experience Partner w Pearl Fischer.

Wszystko w swoim czasie


Nowa identyfikacja wizualna SodaStream jest już obecna na stronach internetowych i mediach społecznościowych, natomiast wprowadzanie nowych projektów opakowań rozpocznie się w 2023 roku i będzie przebiegało stopniowo na wszystkich 47 rynkach, na których funkcjonuje firma.

*Opeepl study for SodaStream 2021 (US &UK)


SodaStream jest wiodącą marką produkującą saturatory do gazowania wody, należącą do koncernu PepsiCo. SodaStream umożliwia przygotowywanie wody gazowanej w domowym zaciszu, eliminując konieczność dźwigania ciężkich zgrzewek i zaśmiecania środowiska jednorazowym plastikiem. Jedna butelka SodaStream pozwala wyeliminować tysiące tych jednorazowych, a sam ekspres zapewnia świeżą wodę gazowaną zawsze wtedy, gdy mamy na nią ochotę, za jednym naciśnięciem przycisku i w wybranym stopniu nagazowania. Aby dowiedzieć się więcej o SodaStream, odwiedź stronę sodastream.pl/pages/babelkowa-rewolucja i śledź SodaStream na Facebooku, Instagramie i YouTube.

Źródło informacji: SodaStream

Napisz komentarz

Komentarze

Ostatnie komentarze
Ł Autor komentarza: RedaktorTreść komentarza: Szanowny Pan Anonim nie potrafi przeczytać tekstu ze zrozumieniem?Data dodania komentarza: 30.08.2025, 21:30Źródło komentarza: Rzeszów jednym z najlepszych miast do życia w Polsce. Przed Warszawą Krakowem czy WrocławiemAutor komentarza: rzeszowiakTreść komentarza: Mamy czuć się bezpiecznie !? Śmiech na sali!Data dodania komentarza: 30.08.2025, 13:20Źródło komentarza: Nowa Dęba gospodarzem manewrów. Żelazny Obrońca odpowiedzią na Zapad-2025Autor komentarza: Klaus von ArienTreść komentarza: Słucham?! Panie redaktorze, pan coś brał?! Mieszkam tutaj 52 lata gdy zapewne pana nie było nawet w planach, to miasto może kiedyś super dla mieszkańca, nigdy nie sięgnęło nawet do kostek Krakowowi, Wrocławiowi czy Warszawie bo to inna bajka. Rzeszów stał się wiochą i miejscem dla banderowskiego pomiotu. Chaos urbanistyczny, fatalne ulice (stan techniczny), korki spowodowane niepochamowana fantazją drogowców, etc. Niech pan nie robi z czytelnika idioty bo każdy rzeszowiak wie że to miasto to syf i kiła w obecnej postaci! Tyle w temacie.Data dodania komentarza: 30.08.2025, 12:11Źródło komentarza: Rzeszów jednym z najlepszych miast do życia w Polsce. Przed Warszawą Krakowem czy WrocławiemAutor komentarza: maxTreść komentarza: Wstyd i Hańba! Ukraińskie bydło wyma***e Banderowskimi barwami w Polsce a w Rzeszowie jak zwykle ciemnota !!! Obudźcie się!Data dodania komentarza: 25.08.2025, 22:17Źródło komentarza: DIM Fest, czyli święto kultury, integracji i wolnościAutor komentarza: prorokTreść komentarza: no właśnie nie szoszon tylko nasz polski bohaterData dodania komentarza: 21.08.2025, 10:16Źródło komentarza: Pijany kierowca lawety uciekał przed policja i zabił troje dzieciAutor komentarza: saraTreść komentarza: Każda forma wsparcia może naprawdę zmienić życie dzieci. Warto się włączyć i pomócData dodania komentarza: 21.08.2025, 09:19Źródło komentarza: Rzeszowskie Centrum Pomocy Dzieciom: rosnące potrzeby i apel o szersze wsparcie
Reklama
Reklama
Reklama