Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama orkiestra księżniczek Rzeszów październik 2025
PRZECZYTAJ TAKŻE:
Reklama Eco Energy 24 – klimatyzacja Rzeszów
Reklama Rzeszów to MY

Nest Bank stawia na Siłę Przedsiębiorców i rewolucjonizuje identyfikację wizualną

Podziel się
Oceń

Nest Bank już wkrótce zrewolucjonizuje swoją identyfikację wizualną. Bank pokazał nowy logotyp i projekt strony internetowej, zapowiada także duże zmiany w bankowości online. Pierwsze zmiany planowane są na koniec pierwszego kwartału 2022 r.
  • Źródło: Nest Bank

Nowy wygląd i sprawdzona strategia


W 2019 roku Nest Bank zaktualizował swoją strategię biznesową i skoncentrował się na segmencie mikro- i małych firm. Utrzymując jednocześnie atrakcyjną i nowoczesną ofertę dla klientów indywidualnych. - Przez 2 lata przeszliśmy prawdziwą transformację cyfrową - od banku tradycyjnego do banku, w którym wygodny dostęp do produktów przez internet stanowi filar działalności. Naszym marzeniem jest, aby wszystkie usługi pod marką Nest stanowiły część biznesu przedsiębiorcy. Do tej pory koncentrowaliśmy się na udoskonaleniu procesów, wprowadzaniu nowych technologii informatycznych, przebudowaniu zespołów i nadaniu im interdyscyplinarnego charakteru. Konsekwentnie realizowaliśmy też strategię biznesową opartą na całkowitej specjalizacji na segmencie mikro- i małych firm. Przyszedł czas na to, aby zmienić się także wizualnie. Nowa identyfikacja wizualna jest odzwierciedleniem naszej strategii biznesowej - mówi Piotr Kowynia, prezes zarządu Nest Banku. - W Nest Banku przedsiębiorca jest zawsze na pierwszym miejscu. Z myślą o jego firmie tworzymy nowoczesne usługi finansowe, które stają się częścią jej procesu biznesowego. Pracując nad konkretnymi rozwiązaniami, często zadajemy sobie pytanie, czy tak postąpiłby nasz przedsiębiorca, rozwijając swój biznes? Jesteśmy bankiem, który pracuje z przedsiębiorcami nad osiągnieciem wspólnego sukcesu - dodaje Piotr Kowynia.

Nest Bank zamierza kontynuować dotychczasową strategię biznesową, co znalazło odzwierciedlenie w nowym pozycjonowaniu marki. - Nest Bank to bank, który ceni i podziwia siłę przedsiębiorców. Imponuje nam ich odwaga i determinacja w dążeniu do celu. Dla nas każdy przedsiębiorca jest współczesnym bohaterem polskiej gospodarki. Jesteśmy dla tych, którzy szukają banku partnera realnie wspierającego ich działania poprzez nowoczesne usługi finansowe - mówi Bartosz Dziendziel dyrektor Departamentu Marketingu Nest Banku. - Wyrazem nowego pozycjonowania jest mocne hasło marki >>Siła Przedsiębiorców<<, a także nowoczesna i dynamiczna identyfikacja wizualna. Postawiliśmy na wyraziste i zdecydowane kolory, które podkreślają energię i gotowość do działania. Całość tworzy identyfikację unikalną na tle zarówno rynku bankowego, jak i innych firm z sektora finansowego, tzw. >>fintechów<< - dodaje Bartosz Dziendziel, dyrektor Departamentu Marketingu Nest Banku.

Jak będzie wyglądał Nest Bank i co się zmieni?


Bank zmieni swoje logo, stronę internetową, bankowość internetową i aplikację mobilną, wizerunki kart płatniczych (zarówno plastikowych, jak i w portfelach mobilnych), placówki, wygląd profili w social mediach i innych materiałów marketingowych. Za przygotowanie materiałów odpowiada warszawskie biuro międzynarodowej agencji brandingowej Dragon Rouge. Jego dyrektor kreatywny Viktor Konovalov tak podsumowuje projekt:

"Pracując nad identyfikacją wizualną dla Nest Banku, szukaliśmy odpowiednich środków, by wyrazić energię, nowoczesność, otwartość i szczerość marki w relacjach z klientami. W warstwie językowej postawiliśmy na transparentne informowanie o benefitach i hasło wprost wyrażające respekt dla grupy docelowej banku. W warstwie wizualnej zaś idea bezpośredniej relacji z klientami znajduje odzwierciedlenie w postaci własnych, niepowtarzalnych ilustracji, wymownej ikonografii i charakterystycznej typografii. Ta ostatnia jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych i mocnych wizualnie atutów naszego rozwiązania dla marki Nest Bank. Całość dopełniliśmy odważną, kontrastową i świeżą kolorystyką, kojarzącą się bardziej ze światem tzw. >>fintechów<< niż tradycyjną bankowością".

Kiedy klienci powinni spodziewać się zmian?


Bank zapowiada, że pierwsze zmiany wprowadzi pod koniec I kwartału 2022 roku. Jednak o dokładnej dacie klienci zostaną poinformowani na początku przyszłego roku. W I kwartale 2022 roku ma zmienić się wygląd strony internetowej, bankowości internetowej i aplikacji mobilnej, a także profili banku w social mediach. Zmieni się również wygląd kart płatniczych, ale najwcześniej w II kwartale 2022 roku. W trosce o ekologię bank nie zamierza wymieniać kart płatniczych, które nie straciły ważności. W drugiej połowie 2022 roku bank planuje także zmienić wygląd placówek.

Bank przygotował dla klientów pakiet informacji na temat planowanych zmian:

Napisz komentarz

Komentarze

Ostatnie komentarze
Autor komentarza: JurekTreść komentarza: Jak się ktoś zajmie dojazdem np. z Racławówki do Rzeszowa na 6 rano, potem powrotem od 14:00 do 19:00, to zastanowię się nad przejściem na ZTM, tylko czemu jeszcze MPK mam po drodze? Po co dwóch prezesów do tego samego? A najlepszy jest MKS. Nie potraficie się dogadać co do jednej firmy? Rzeszowscy obywatele jeżdżą za darmo, MKS bierze słono, ZTM jak widać nie ma właściwego wpływu na zarząd miasta i ościenne gminy. Panie Burmistrz Boguchwały, może coś porobić z tematem należy, a Halo Rzeszów może zapyta Pana rządzącego i napisze.Data dodania komentarza: 9.09.2025, 20:23Źródło komentarza: „Wskocz do autobusu!” - będzie szybciej, taniej i wygodniej - zachęca dyrektor ZTM w RzeszowieAutor komentarza: Porodówka w Bieszczadach ma zostaćTreść komentarza: Zachęcamy też do obejrzenia filmu gdzie tłumaczymy kulisy procesu zamykania porodówki na kanale youtubeData dodania komentarza: 8.09.2025, 16:45Źródło komentarza: Wiceminister zdrowia obiecuje ratowanie porodówki w Lesku. "Są gotowe pomysły na uratowanie"Autor komentarza: lózakTreść komentarza: Z Rejtana na Matuszczaka nie jedzie żaden autobus nie licząc linii 49 która jeździ w takich godzinach że jeździ pusty. Chcąc korzystać z super MPKu muszę sie przesiadać na Dąbrowskiego lub na Piłsudskiego, podróż trwa ponad godzinę, autem jade 20min w korkachData dodania komentarza: 8.09.2025, 12:52Źródło komentarza: „Wskocz do autobusu!” - będzie szybciej, taniej i wygodniej - zachęca dyrektor ZTM w Rzeszowie Ł Autor komentarza: RedaktorzynaTreść komentarza: Szanowny Pan nie dość, że bezczelny, to jeszcze chyba ślepy? Nie potrafił doczytać, iż tekst jest napisany na temat BADAŃ. Wystarczyło doczytać i zrozumieć. redaktorzyna pisze o tym na początku "Przed Warszawą, Gdańskiem czy Krakowem – tak uplasował się Rzeszów w najnowszym rankingu Business Insidera dotyczącym jakości życia w polskich miastach. Drugie z szesnastu możliwych miejsc to bardzo wysoki wynik, zwłaszcza, że od zwycięskich Katowic Rzeszów dzieli zaledwie jeden punkt." i na końcu: "Ranking Business Insidera opiera się na danych Głównego Urzędu Statystycznego, Narodowego Funduszu Zdrowia, Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska oraz portalu morizon"Data dodania komentarza: 3.09.2025, 21:10Źródło komentarza: Rzeszów jednym z najlepszych miast do życia w Polsce. Przed Warszawą Krakowem czy WrocławiemAutor komentarza: lózakTreść komentarza: i dlatego w tym dobrobycie utrzymujemy nierentowne placówki zamiast dołożyć kasę do dobrze prosperujących żeby było jeszcze lepiejData dodania komentarza: 3.09.2025, 09:57Źródło komentarza: Szpital w Lesku na kolejny miesiąc zawiesił działalność porodówkiAutor komentarza: Klaus von ArienTreść komentarza: @Redaktor- zapewniam że czytam lepiej ze zrozumieniem niż ty "szanowny redaktorzyno". Ubawiłeś mnie koleżko! Tak trzymaj to twoja epoka... :):):):):):)Data dodania komentarza: 3.09.2025, 02:15Źródło komentarza: Rzeszów jednym z najlepszych miast do życia w Polsce. Przed Warszawą Krakowem czy Wrocławiem
Reklama
Reklama
Reklama